Η Viomedic βρίσκεται συνεχώς δίπλα στους πελάτες της φροντίζοντας για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών ασθενών με αναπνευστικά προβλήματα. Η εξειδίκευση, η συνεχής κατάρτιση και η εμπειρία μας στον χώρο, μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε ήδη κάποιες από τις πιθανές βασικότερες απορίες σας. Γι’ αυτό και συγκεντρώσαμε τις πιο συχνές ερωτήσεις και σας δίνουμε άμεσες απαντήσεις.
Γενικές ερωτήσεις για αναπνευστικές συσκευές:
Εφόσον ο ασθενής έχει εξεταστεί από πνευμονολόγο (είτε ιδιώτη είτε του νοσοκομείου) ο οποίος του έχει συνταγογραφήσει γνωματεύσεις για συμπυκνωτή οξυγόνου, καλείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που αναφέρονται και η εταιρεία φροντίζει να εξυπηρετηθείτε το δυνατόν συντομότερα από έναν εκπαιδευμένο υπάλληλο ο οποίος σας φέρνει την αναπνευστική συσκευή στο σπίτι και σας ενημερώσει για τη σωστή λειτουργία αυτής.
Εάν κατά τον ύπνο σας παρατηρείτε δυνατό ροχαλητό, διακοπές της αναπνοής, αίσθημα πνιγμού ή ξυπνάτε κουρασμένοι, καλό θα ήταν να απευθυνθείτε στο πιο κοντινό σας εργαστήριο μελέτης ύπνου. Εάν ο γιατρός σας θεωρήσει ότι χρειάζεστε συσκευή για τις άπνοιες, αφού σας συνταγογραφήσει τις αντίστοιχες γνωματεύσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για να κλείσετε ένα ραντεβού με σκοπό ένας εκπαιδευμένος υπάλληλος να σας εξυπηρετήσει και να σας δώσει μία σωστά ρυθμισμένη συσκευή για τις άπνοιες σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού σας.
Σημειώνεται ότι: οι γνωματεύσεις δεν είναι απαραίτητες στην περίπτωση που επιθυμείτε να αγοράσετε τη συσκευή για τις άπνοιες και όχι να την ενοικιάσετε μέσω ΕΟΠΥΥ.
Εάν έχετε οξυγόνο από την εταιρεία μας με ενοικίαση μέσω ΕΟΠΥΥ και πρόκειται για μετακίνηση όχι μεγαλύτερη της 1 ώρας και 30 λεπτών, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία για να σας παρέχει φιάλη οξυγόνου. Σε περίπτωση που χρειάζεστε μία πιο μόνιμη λύση, μπορείτε να ενοικιάσετε ή να αγοράσετε έναν φορητό συμπυκνωτή οξυγόνου.
Ενοικίαση αναπνευστικών συσκευών μέσω ΕΟΠΥΥ:
Οι αναπνευστικές συσκευές που είναι διαθέσιμες για ενοικίαση μέσω δαπάνης ΕΟΠΥΥ είναι: Σταθεροί συμπυκνωτές οξυγόνου, CPAP (είτε με υγραντήρα είτε χωρίς), BIPAP, αναπνευστήρες και φορητοί συμπυκνωτές οξυγόνου.
Οι προϋποθέσεις για την ενοικίαση φορητού συμπυκνωτή οξυγόνου σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΠΥΥ είναι 2:
- Ο ασθενής να είναι περιπατητικός.
- Ο ασθενής να έχει ήδη και σταθερό συμπυκνωτή στο σπίτι.
Σημειώνεται ότι: οι γνωματεύσεις που συνταγογραφεί ο γιατρός συνοδεύονται από αιτήματα προς ΑΥΣ.
Εάν ο ασθενής δεν ενδιαφέρεται για ενοικίαση μπορεί να επικοινωνήσει με την εταιρεία για αγορά ενός φορητού συμπυκνωτή.
Ένας ασθενής, ο οποίος ενοικιάζει μία συσκευή μέσω του ΕΟΠΥΥ, δικαιούται ανά χρονικά διαστήματα δωρεάν τα αναλώσιμά της. Το χρονικό διάστημα καθώς και το είδος του αναλωσίμου εξαρτάται από την κατηγορία της εκάστοτε συσκευής.
Ανασφάλιστοι και Κάτοικοι Εξωτερικού
Εάν είστε ανασφάλιστος, θα πρέπει να φροντίσετε να απευθυνθείτε σε πνευμονολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας (και όχι σε ιδιώτη γιατρό). Με τη γνωμάτευση από τον Πνευμονολόγο του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας και εφόσον δικαιούστε Δωρεάν Φαρμακευτικής Περίθαλψης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την κάλυψη των αναγκών σας.
Σε περίπτωση που είστε ασφαλισμένος άλλης χώρας, μπορείτε να ενοικιάσετε την συσκευή που σας ενδιαφέρει μέσω ΕΟΠΥΥ, εάν έχετε κάρτα ασφάλισης εξωτερικού ή ΑΜΚΑ.
Εάν θέλετε να επισκεφθείτε την Ελλάδα για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε, θα πρέπει να έχετε μαζί σας το έντυπο Ε112 που μπορείτε να πάρετε από το ασφαλιστικό σας ταμείο και το οποίο θα αναφέρει συγκεκριμένα τις ημερομηνίες που θα βρίσκεστε στην Ελλάδα.
Παροχές για Ευπαθείς Ομάδες
Εφόσον έχετε γνωματεύσεις και επιθυμείτε να κάνετε αίτηση για κοινωνικό τιμολόγιο, η εταιρεία μπορεί να σας παρέχει κάποια από τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε. Στην συνέχεια επικοινωνείτε με το νοσοκομείο, ώστε να λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου και να σας κατευθύνουν για την ολοκλήρωση της αίτησης.
Σε περίπτωση που νοσείτε από τον ιό SARS-CoV-2 (Covid-19) και έχετε εξετασθεί από πνευμονολόγο, ο οποίος σας ενημερώνει ότι χρειάζεστε συμπυκνωτή οξυγόνου, καλείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που αναφέρονται και η εταιρεία φροντίζει να εξυπηρετηθείτε το συντομότερο δυνατόν από έναν εκπαιδευμένο υπάλληλο, ο οποίος σας φέρνει τη συσκευή στο σπίτι και σας ενημερώνει για τη σωστή λειτουργία της.
Ερωτήσεις για την Τεχνική Υποστήριξη μας
Για κάθε ζήτημα που προκύπτει, αλλά και για κάθε απορία σχετικά με τη λειτουργία και τη χρήση της αναπνευστικής συσκευής, μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας συμπληρώνοντας τη Φόρμα Επικοινωνίας ή, κατά της εργάσιμες μέρες και ώρες, στα τηλέφωνα της εταιρείας. Και μην ξεχνάτε πως για τους πελάτες μας υπάρχει πάντοτε και η 24ωρη γραμμή τεχνικής υποστήριξης για ζητήματα που χρήζουν άμεσης τεχνικής υποστήριξης.
Λόγω του αντικειμένου της εταιρείας, υπάρχει 24ωρη εξυπηρέτηση που αφορά αντικαταστάσεις σε αναπνευστικές συσκευές που έχουν υποστεί βλάβη, παράδοση αναπνευστικών συσκευών νέων περιστατικών κατ’ οίκον, καθώς και άμεση επικοινωνία με την εταιρεία για ζητήματα που χρήζουν άμεσης τεχνικής υποστήριξης.
Ο όμιλος Viomedic και Viobreath προσφέρει πανελλαδική τεχνική κάλυψη για τα προϊόντα της με έδρες και σταθερά σημεία αναφοράς σε Αθήνα, Καβάλα, Ξάνθη, Βόλο και Θάσο. Από τη στιγμή που θα τεθεί υπ’ όψη μας το τεχνικό ζήτημα, η Viomedic κινητοποιεί αμέσως την κατά τόπους κοντινότερη τεχνική ομάδα της Viobreath, η οποία φροντίζει για την άμεση επίλυση του τεχνικού ζητήματος, με την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του αναπνευστικού εξοπλισμού.